یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
بهترین سایت برای رپورتاژ

اهمیت رپورتاژ آگهی در دنیای امروز برای تمام صاحبان کسب و کار روشن است. چرا که پیشرفت و رونق فعالیت های تجاری بدون بازاریابی و تبلغات امکان پذیر نیست. اما آیا انتشار رپورتاژ در تمام سایت ها به یک اندازه ارزش دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر؛ انتشار مقالات سئو شده در سایت های خاصی می تواند ما را به اهدافمان برساند و اینگونه نیست که صرفا با نشر یک نوشتار در سایتی که از اعتبار کافی برخوردار نیست، مخاطبان مورد نظر ما متوجه اتفاقات مجموعه بشوند و واکنشی مطابق با میل ما از خود نشان دهند. از این رو بهتر است برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، سایت هایی برای درج رپورتاژ انتخاب شوند که دارای ویژگی های مشخصی باشند. به عنوان مثال رتبه الکسای آنها کمتر از رقبا باشد و قدمت موجودیت دامنه آنها بیشتر باشد.

چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم؟              

با توجه به اینکه انتشار رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین شیوه های تبلغات و بازاریابی است، بسیاری از افراد درصدد استفاده از این شیوه برای معرفی خود در فضای مجازی به مخاطبان هدف هستند. مهم ترین دغدغه این افراد این است که چگونه بهترین سایت را برای درج رپورتاژ آگهی خود انتخاب نمایند؟

نخستین کاری که این گروه باید انجام دهند، آشنایی با سایت هایی است که ید طولایی در این زمینه دارند و سابقه درخشانی در این زمینه از خود به جای گذاشته اند. در گام بعد باید از میان سایت های برتر، بهترین ها گزینش شوند. برای انجام درست اینکار باید شاخص هایی برای مقایسه سایت های مختلف تعریف شود تا به عنوان ملاک عمل مورد استفاده قرار گیرند. تعداد بازدیدها از سایت، رتبه الکسا، طول عمر و قدمت دامنه، هزینه و قوانین در نظر گرفته شده برای سئو توسط سایت هدف و عوامل دیگری از این دست می توانند مورد توجه و بررسی قرار گیرند. به عنوان مثال اگر دو سایت از نظر تعداد بازدیدها، رتبه الکسا، هزینه های درج محتوا و قوانین با هم برابر باشند، طول عمر سایت را می توان به عنوان شاخصی تعیین کننده در نظر گرفت. سایتی که طول عمر بیشتری داشته باشد، بهترین گزینه برای نشر رپورتاژ آگهی خواهد بود.

چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم؟

10 تا از بهترین سایت های رپورتاژ آگهی ایران

همان طور که در بخش قبل اشاره شد، آشنایی با سایت های معتبر و برتر در زمینه انتشار رپورتاژ برای تمام متقاضیان لازم و ضروری است. از این رو در این بخش بهترین های فعال در این حیطه به علاقه مندان معرفی خواهد شد.

  • آژانس نوین: این سایت که قدمتی ده ساله در حیطه انتشار رپورتاژ دارد، با ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان، هزینه های انتشار مقاله را کاهش داده و در زمینه انتخاب کلمه کلیدی و بهینه سازی متن مقاله به مراجعان خود کمک موثری می کند. تا کنون بیشتر از صد برند و شرکت معتبر به این آژانس رپورتاژ داده اند. در این مجموعه پکیج های گوناگونی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است و افراد می توانند با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه نوین را برگزینند.
  • آژانس تابان: این مرکز ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ از سال 91  فعالیت خود را آغاز نموده است و خدمات استخراج کلمه کلیدی، لینک سازی، مشاوره برای تولید محتوای درخور، پشتیبانی پرقدرت بیست و چهار ساعته و موارد دیگری از این دست را به صورت آفلاین و آنلاین به متقاضیان ارائه می کند.
  • اخبار رسمی: این مرجع انتشار رپورتاژ بسیار پر قدرت عمل می کند و می توان آن را جزء اولین ها در این حیطه دانست. در این آژانس با سایت های بین المللی و داخلی همکاری می شود و هر مقاله از طریق این مجرا به 4000 رسانه بین المللی و 400 رسانه ایرانی ارسال می شود. در این سایت بهترین رسانه مرتبط با کسب و کار معرفی می شود و با پیگیری مراحل تا انتشار نوشتار، بازدیدهای میلیونی برای حِرَف کسب می گردد. بازتاب نتایج حاصل از انتشار مقاله با تحلیل لحظه ای آمار، خدمت دیگری است که در این مجموعه به متقاضیان ارائه می شود.

10 تا از بهترین سایت های رپورتاژ آگهی ایران

  • ایران رپورتاژ: این شرکت در حقیقت یک مجموعه فعال و خلاق خبری است که کسب و کار متقاضیان را با استفاده از دیگر رسانه ها به مخاطبان هدف معرفی می کند. قیمت های در نظر گرفته شده برای انتشار رپورتاژ در این مجموعه بسیار مطلوب و منصفانه است و خدمات مشاوره ای برای نگارش و انتشار مقاله به متقاضیان ارائه می شود. نکته مهم و قابل توجه در ایران رپورتاژ که باعث ایجاد برتری برای این مجموعه نسبت به رقبا شده است، زمان لازم برای نشر رپورتاژ است. در ایران رپورتاژ مقالات در سریع ترین زمان ممکن منتشر می شوند و نتایج زود بازدهی برای متقاضی به دست می آید.
  • لینک یار: در این مجموعه آرشیوی کامل و تمام عیار از رپورتاژ آگهی های خریداری شده در گذشته در اختیار فرد متقاضی قرار می گیرد تا صاحبان کسب و کار بتوانند با بررسی دقیق و همه جانبه تاثیر انتشار آن مقالات و آگهی ها، نسبت به تصمیم گیری های آتی برای زیر مجموعه خود اقدام نمایند. لینک یار با ثبت رپورتاژها به صورت فالو، آتوریتی سایت هدف را تا حد قابل توجهی ارتقاء می دهد. مراجعان لینک یار می توانند رپورتاژهای مورد نیاز خود را با توجه به میزان بودجه، موضوع و ... تعیین کنند. همچنین اعلام زمان مشخصی برای انتشار رپورتاژ، در این مجموعه متداول و مرسوم است.

باید به این نکته توجه شود که مقالات رپورتاژ باید در سایت هایی منتشر شوند که کسب و کار مربوط به آن با ما حیطه شغلی ما هم جهت و همسو باشند. واضح است که تنها در این صورت است که مخاطبان مورد نظر ما با متن مقاله رو به رو خواهند شد و مندرجات آن را مورد بررسی قرار خواهند داد. در غیر این صورت بازدیدکننده سایت با مواجه شدن با مقاله، بدون اینکه آن را بخواند صفحه را خواهد بست. این مسئله باعث می شود که هم رتبه سایت رشد منفی داشته باشد و هم هزینه و انرژی که برای نگارش مقاله صرف شده است، از دست رفته و تلف شود. امیدواریم این مطلب از یک رپورتاژ برای شما مفید بوده باشد.