یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
بهترین سایت های تبلیغاتی

 آگهی‌ها و تبلیغات نقش پررنگی در انواع کسب و کارهای آنلاین و آفلاین دارند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می‌آید معمولا آگهی‌های حوصله سر بر و حتی مزاحم را به یاد می‌آوریم که در دنیای واقعی یا مجازی در برابر چشمان ما قرار می‌گیرند. اما واقعیت این است که تبلیغات و آگهی‌ها همیشه وقفه انداز یا مزاحم نیستند بلکه  گاهی دقیقا همان چیزی هستند که در جستجویش بودیم. برای چنین مواقعی، سایت‌هایی ساخته شده‌اند که انواع آگهی و تبلیغات را منتشر می‌کنند. دقیقا مانند روزنامه‌های نیازمندی!

10 مورد از لیست بهترین سایتهای درج آگهی و درج تبلیغات اینترنتی

سایت‌هایی که معرفی می‌کنیم معمولا به صورت رایگان آگهی شما را درج می‌کنند و برای پلان‌های ویژه، مبالغی دریافت می‌نمایند.

  • سایت دیوار (رایگان)

به جرات می‌توان گفت نام سایت دیوار در لیست بهترین سایت‌های درج آگهی رایگان، رتبه بالایی دارد. سایت دیوار دارای اپلیکیشن است که بر روی لپتاپ و تلفن‌های هوشمند نصب می‌شود. در این سایت می‌توانید هر نوع آگهی در رابطه با کسب و کار‌ها، محصولات یا خدمات را درج کنید.

درج آگهی در دیوار رایگان است و هر آگهی ۱ ماه روی سایت می‌ماند و پس از تاریخ انقضا (در صورت عدم تمدید) از روی سایت حذف می‌شود. شایان ذکر است که با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانید آگهی خود را در دیوار به اولویت‌های بالا ببرید تا در ابتدای نتایج هر دسته بندی یا جستجوی مرتبط نمایش داده شوند. توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر و نتیجه بهتر پیش از درج آگهی در دیوار، قوانین و شرایط این سایت را مطالعه نمایید.

  • سایت شیپور (رایگان)

سایت شیپور ساز و کاری مشابه سایت دیوار دارد. شما می‌توانید آگهی‌های مورد نظر خود را در این سایت منتشر کنید. آگهی‌ها در سایت شیپور نیز دارای تاریخ انقضا هستند و در صورتی که تمدید نشوند از سایت حذف می‌گردند. برای دریافت جدیدترین اطلاعات در رابطه با نحوه انتشار آگهی، به سایت یا اپلیکشن شیپور مراجعه نمایید.

10 مورد از لیست بهترین سایتهای درج آگهی و درج تبلیغات اینترنتی

  • سایت ایستگاه (رایگان)

سایت ایستگاه جزو سایت‌های محبوب درج آگهی رایگان است. شما می‌توانید با توجه به قوانین این سایت، آگهی خود را به رایگان در ایستگاه منتشر کنید. سایت ایستگاه برای ایجاد بازار رقابتی، گزینه‌هایی مانند ویژه و توان را در اختیار اعضا قرار می‌دهد. برای اینکه آگهی شما در رده‌های بالا و برای مدت بیشتر نمایش داده شود باید توان بیشتری داشته باشند. آگهی‌های ویژه نیز امکانات ویژه‌ای دریافت می‌کنند که یکی از آن‌ها نمایش در صفحه اصلی سایت است. برای دریافت نشان ویژه یا توان، باید مبلغی به سایت ایستگاه پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ایستگاه مراجعه نمایید.

  • سایت آگهی ۲۴ (رایگان)

درج آگهی در سایت آگهی ۲۴ رایگان است و فقط برای درج آگهی ویژه باید مبلغی پرداخت کنید. آگهی‌های ویژه در آگهی ۲۴ می‌توانند بدون ستاره یا ۱ تا ۷ ستاره باشند. همچنین برای هر یک از آن‌ها تعرفه‌های یک ماهه، دو ماه، سه ماه، شش ماهه و یکساله وجود دارد. سایر پلن‌های تبلیغاتی و غیر رایگان در آگهی ۲۴ شامل تبلیغات بنری و رپورتاژ هستند. بنرهای تبلیغاتی در این سایت بر اساس اندازه بنر، محل قرار گیری بنر و مدت زمان نمایش آن قیمت گذاری می‌شوند. برای اطلاعات جدیدتر به سایت رسمی آگهی ۲۴ مراجعه نمایید.

  • سایت نیاز پرداز (رایگان)

درج آگهی در سایت نیاز پرداز رایگان است و بر خلاف سایر سایت‌ها، حتی پس از تاریخ انقضا، برای همیشه روی سایت باقی می‌ماند. برای آگهی‌های ویژه باید مبلغی به نیاز پرداز، پرداخت نمایید. این سایت، طرح تشویقی برای آگهی‌های ویژه در نظر گرفته که شامل تخفیف در تعرفه است. برای اطلاعات بیشتر به سایت نیاز پرداز مراجعه نمایید.

10 مورد از لیست بهترین سایتهای درج آگهی و درج تبلیغات اینترنتی

  • سایت آگهی چی (رایگان)

سایت آگهی چی امکاناتی برای درج آگهی و تبلیغات رایگان فراهم کرده است. می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید و آگهی مورد نظر خود را درج نمایید. آگهی چی برای نمایش بیشتر و جذاب‌تر آگهی‌های شما، ویژگی‌های جدیدی پیشنهاد می‌دهد.

  • سایت نیاز روز

یکی از سایت‌های پرکاربر که پلن‌های تبلیغاتی متنوع رایگان و غیر رایگان ارائه می‌کند، سایت نیاز روز است. در نیاز روز می‌توانید آگهی عادی را به رایگان درج کنید و با پرداخت هزینه‌های اندک آگهی خود را تمدید نمایید یا ویژگی‌های خاصی به آن اضافه کنید. برای مثال می‌توانید آگهی خود را بدون محدودیت شهری، در دسته بندی مورد نظر و در شهرهای مختلف نمایش دهید.

همچنین امکان درج تبلیغات بنری نیز در سایت نیاز روز وجود دارد. بنر‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که بر اساس آن‌ها قیمت گذاری می‌شوند. معمولا تعرفه تبلیغات بنری در سایت نیاز روز، بر اساس اندازه بنر، مدت زمان نمایش و تعداد صفحاتی که نمایش داده می‌شوند تعیین می‌شوند.

  • سایت ایران تجارت (رایگان)

ایران تجارت ساختار مشابه سایت‌های نیازپرداز و آگهی ۲۴ دارد. شما می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید و آگهی عادی خود را به رایگان درج نمایید. در صورتی که به آگهی‌های ویژه نیاز دارید، باید مبلغی به سایت ایران تجارت بپردازید. بر اساس تعرفه‌های مختلف، آگهی شما از ۱ ستاره تا ۷ ستاره دسته بندی می‌شود و بر اساس تعداد ستاره، در صفحات بیشتری به کاربران نمایش داده خواهد شد.

  • سایت شهر ۲۴ (رایگان)

سایت شهر ۲۴ تقریبا مانند سایت‌های دیوار و شیپور کار می‌کند. یکی از امتیازهای مثبت این سایت، ارائه راهکار ساده به کاربران است تا بتوانند در کمترین زمان محصول یا خدمات مورد نظر خود را تبلیغ کنند. این راهنما به کاربران توضیح می‌دهد تصاویر محصول یا خدمات باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند و آگهی‌ها با چه کلمات کلیدی منتشر شوند تا افراد بیشتری را جذب نمایند.

10 مورد از لیست بهترین سایتهای درج آگهی و درج تبلیغات اینترنتی

سایت نیازمندی‌ها (رایگان)

سایت نیازمندی‌ها آخرین سایت در لیست بهترین سایت‌های آگهی و تبلیغات است. در نیازمندی‌ها می‌توانید آگهی مورد نظر خود را به رایگان درج کنید. اگر می‌خواهید آگهی شما در صفحه اول سایت یا در اولین نتایج هر دسته بندی قرار بگیرد باید مبلغی به نیازمندی‌ها پرداخت نمایید. قوانین سایت نیازمندی‌ها و تعرفه‌هایی که تعیین می‌شوند، با توجه به تعداد آگهی‌های درج شده است. بنابراین برای اطلاعات دقیق در این زمینه باید به سایت نیازمندی‌ها مراجعه نمایید.

 

در این مقاله از یک رپورتاژ بهترین سایت های تبلیغاتی را به دقت بررسی کردیم و دیدیم که چه ویژگی‌هایی دارند، چه نوع تبلیغاتی را پوشش می‌دهند و تعرفه‌های هر یک به چه صورت است. اگر به این موضوع ها علاقه مند هستید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در یک رپرتاژ در تناس باشید.