یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
تعرفه تبلیغات در سایت ورزش 3

سایت ورزش 3 یکی از پرترافیک ترین سایت های داخلی است . روزانه کاربران زیادی این سایت بازدید می کنند همین گزینه کافی است تا شما به این سایت اعتماد کنید و تبلیغات خود را به این سایت بسپارید. شبکه های ایرانی بسیاری وجود دارند که به دلیل بازدید زیاد می توانند بازده پیج شما را بالا ببرند. افراد بسیاری برای اطلاع از نتایج مسابقات ورزشی و یا نتیجه آن ها به صورت روزانه به سایت ورزش 3 مراجعه می کند. با سرمایه گذاری برای تبلیغ در این سایت می توانید بازدید  پیجتان را بالا ببرید. تعرفه تبلیغات ویدوئی به صورتی است که بر اساس تعداد نمایش های موفق صورت می گیرد.

تعرفه ای که شما برای تبلیغات برند، محصول و یا خدمات خود در سایت ورزش 3پرداخت می کنید نسبت به بازدهی بالایی که دارد هزینه ای بسیار پایین است. برای اطلاع از تعرفه های دقیق می توانید از طریق گروه تخصصی " یک رپورتاژ " اقدام نمایید. تعرفه هر تبلیغ  با توجه به فرمتی که دارند محاسبه می شوند به طور مثال تعرفه تبلیغات کلیکی با تبلیغات ایمیل مارکتینگ و شبکه های مجازی متفاوت است. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت برای تبلیغات، ترافیک سایت میزبان برای تبلیغات شما است. سایت هایی با بازدید و ترافیک بیشتر می توانند تعرفه بیشتری را برای نشر تبلیغات اعلام کنند.

ویژگی تبلیغات در سایت ورزش 3

 تبلیغات شما در پیج های پر بازدید شما را ملکه ذهن مخاطبتان می کند. اینکه شما هر روز در سایت های پربازدید تبلیغ شوید باعث می شود مخاطبان به محض احساس نیاز نام شما را به یاد آورند.

ویژگی تبلیغات در سایت ورزش 3

با تبلیغ در سایت ورزش سه می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • از تبلیغتان استعلام بگیرید

می توانید ورودی هایی که به ازای هر تبلیغ دارید و بازدهی که سایت نمایش دهنده برای تبلیغ شما داشته اند را ببینید. 

 اطلاع تعداد ویو های آگهی و اینکه چند نفر آگهی را رد کرده اند برای شما امکان پذیر است.

  • روی تنظیمات تبلیغ کنترل دارید

پارامتر های تبلیغاتی شما براساس هدف و نیاز شما تنظیم می شود و می توانید بر تمامی جوانب کار احاطه داشته باشید.

  • کاربران به طور مستقیم به وب سایت شما هدایت می شوند

آیتم های تبلیغاتی که در سایت ورزش 3 نمایش داده می شوند به این گونه است که کاربر با کلیک بر روی آن به طور مستقیم به سایت شما وارد می شود. در این روند علاوه بر معرفی برند، وب سایت شما نیز بازدید بالایی پیدا می کند.

  • مشاوره رایگان

می توانید با متخصصان صنعت ارتباط بگیرید و از تجربیات و نکته نظرات آن ها برای بالا رفتن بازده تبلیغات استفاده کنید.

تبلیغات در سایت ورزش 3

تبلیغات در سایت ورزش 3

این سایت یکی از  پربازدیدترین سایت های ایرانی محسوب می شود. آماری که از بازدید این سایت توسط وب سایت سیمیلاروب منتشر شده است نشان می دهدکه این سایت به طور ماهانه نزدیک به 50 میلیون بازدید دارد. با گسترش تعداد کسب و کار ها و خدمات، تبلیغات اصولی و مجازی می تواند تضمین کننده فروش بیشتر و گسترش فضای کاری مورد نظر باشد. تمامی محصولات و خدمات برای تبلیغات به دنبال وب سایت هایی هستند که بیشترین بازدهی را برای آن ها داشته باشد. تبلیغات بنری و کلیکی از مهم ترین تبلیغاتی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. با استفاده از سایت های پربازدید مانند ورزش 3 می توانید مخاطبین بسیار زیادی را جذب کنید.

تبلیغاتی که در قالب رپورتاژ آگهی در سایت ورزش 3 قرار می گیرند با هدف گرفتن بک لینک از این سایت و بهبود سئوی سایت مورد استفاده می گیرند. از بهترین سایت های ایرانی که به عنوان یک رسانه پر مخاطب شناخته شده می توان به سایت ورزش 3 اشاره کرد. این سایت گزینه مناسبی برای درج آگهی و تبلیغات محسوب می شود. دامنه اتوریتی سایت ورزش 3 در میان سایت های داخلی و خارجی به نسبت بالا است و این یک امتیاز مهم محسوب می شود.

در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید می توانید از تیم تخصصی یک رپورتاژ راهنمایی بخواهید. یک رپورتاژ این امکان را فراهم می کند تا با ارسال درخواست، تمامی فرآیند های مربوط به  تولید و انتشار رپورتاژ با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان  توسط تیم متخصص و حرفه ای انجام شود. مجموعه یک رپورتاژ برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما در بهترین و پربازدیدترین سایت های خارجی و ایرانی در کنار شما است.