یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
انتشار خبر در سایت‌های خارجی

امروزه بیشتر هنرمندان و ورزشکاران در سراسر دنیا به دنبال انتشار خبر و بارگذاری نشریه‌های مختلف در مورد خود و حوزه کاری که در آن مشغول به فعالیت هستند تمایل زیادی داشته و به دنبال موفقیت بیشتر در کشورهای دیگر و افزایش معروفیت بوده که این افزایش محبوبیت منجر به افزایش درآمد و گرفتن اقامت در کشور های دیگر خواهد شد. به همین دلیل انتشار خبر و بارگذاری آن در سایت‌های خارجی به زبان انگلیسی یکی از مهم ترین و بیشترین درخواست از سوی هنرمندان و ورزشکاران ایرانی است و باعث به رسمیت شناخته شدن آنان و معروفیت در زمینه شغلی مربوطه می‌شود.

این انتشار خبر می‌تواند در سایت‌های خارجی یا پلتفرم‌هایی همچون فیسبوک یا اینستاگرام باعث کسب درآمد افراد معروف از این برنامه‌های جهانی گردد. در واقع بازیگران و ورزشکاران کشور با انتشار خبر در سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی باعث معروفیت بیشتر و کسب درآمد از طریق افزایش تعداد بازدیدها در شبکه‌های اجتماعی شده و معمولاً سایت‌های خارجی زیادی هستند که برای بارگذاری خبر شما در سایت خود مبالغ مختلفی را دریافت می کنند. این سایت‌ها باعث دیده شدن و کسب معروفیت بیشتر در بین هنرمندان خارجی خواهند شد. همچنین شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها از پلتفرم اینستاگرام و انتشار خبر به زبان انگلیسی در آن استفاده کنید.

انتشار خبر در سایت‌های خارجی

اینستاگرام با نرم‌افزارهایی که در اختیار دارد باعث افزایش فالوورهای واقعی در صفحه کاربری می‌شود اما به دلیل محدودیت‌هایی که در اینستاگرام وجود داشته انتشار خبر در آن با محدودیت‌هایی مثل تعداد کلمات مجاز در متن روبرو شده و باعث نداشتن معنی و محتوای کامل متن برای مخاطب در اینستاگرام می‌گردد.

بنابراین شما می‌توانید برای انتشار متن از سایت‌های خارجی استفاده کرده و ترفند هایی همچون بیوگرافی، نقد و بررسی، اخبار و مصاحبه را برای بالا رفتن تعداد ویو و بازدید در متن خود گنجانده و باعث مورد توجه قرار گرفتن متن در سایت‌های خارجی  شوید و مخاطب از محتوای شما استقبال بیشتری می‌کند، متن‌هایی که ضعیف هستند معمولا فاقد معنی بوده و باعث جذب مخاطب کمتر در سایت و حذف محتوا به دلیل کاهش بازدید از آن خواهند شد.

ویژگی های خرید رپورتاژ آگهی خارجی

برای خرید رپورتاژ آگهی خارجی مناسب شما باید چند مورد را در نظر گرفته و بر اساس آن سایت مورد نظر را انتخاب کنید اگر می‌خواهید که آگهی تبلیغاتی در یک سایت خارجی را بارگذاری کنید باید با نحوه نوشتن محتوا و متن آشنا بوده و متنی را بنویسید که برای مخاطب جذاب و گیرا باشد تا باعث بازدید بیشتر از محتوا شود. نوشتن متن یکی از موثرترین و گیراترین موارد برای تبلیغ یا امتیاز دادن به نویسنده مورد نظر بوده که باعث بالا رفتن میزان فروش یا معروفیت بیشتر هنرمندان یا ورزشکاران خواهد شد.

ویژگی های خرید رپورتاژ آگهی خارجی

نوشتن یک متن نامناسب و رسمی باعث بازدید کم و اثر منفی بر روی مخاطب شده و در طولانی مدت موجب کم شدن فروش محصولات فروشگاه مورد نظر می‌گردد. در قدم بعدی باید به ناشری که قرار است متن شما را در سایت‌های مختلف منتشر کند سری زده و از او نمونه‌های مختلفی را درخواست کنید تا به میزان تبحر او در نوشتن متن و منتشر کردن آن پی برده و باعث بازدید بیشتر متن خود در سایت‌های خارجی شوید. در مرحله آخر شما باید مطابق با نظر مخاطب و نیاز او محتوای مناسب را تولید کرده و منتشر کنید تا باعث جذب بیشتر مخاطب به محتوای تولید شده و قرارگرفتن تبلیغات شما در رپورتاژ آگهی  پلتفرم‌های مختلف و سایت‌های خارجی شود.

معمولا بیشتر فروشگاه‌ها برای تبلیغات خود به ناشران و صاحبان سایت‌ها مراجعه کرده تا جهت تبلیغات محصول باعث بالا رفتن فروش و رونق به کسب و کار خود شوند. این تبلیغات به دلیل قیمت پایین و هزینه اندکی که برای طراحی تبلیغ دارند، بیشتر مورد پسند و استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند.

انتشار خبر در سایت‌های خارجی را به ما بسپارید

انتشار خبر در سایت‌های خارجی را به ما بسپارید

در دنیای امروز به دلیل استفاده متنوعی که کاربران از اینترنت و تلفن همراه می‌کنند فروشگاه‌های زیادی به صورت آنلاین محصولات خود را تبلیغ کرده و باعث فروش یا رونق بیشتر به کسب و کار خود می‌شوند. شما برای آگهی کردن محصولات خود و رونق بیشتر می‌توانید فروشگاه خود را در سایت‌های داخلی و خارجی تبلیغ کنید؛ اما تبلیغ در سایت‌های خارجی همواره آسان نبوده و نیازمند همکاری با سایت‌های مختلفی که در این رابطه مشغول به فعالیت هستند خواهد بود.

همچنین در سایت‌های خارجی بیشتر هنرمندان و ورزشکاران به انتشار اخبار مربوط به خود در دنیای مجازی علاقه مند هستند و به دلیل محدودیت‌های مختلفی که گوگل برای افراد معروف در نظر گرفته آن‌ها به تنهایی نمی‌توانند به انتشار اخبار در دنیای مجازی و صفحه اشتراکی خود در گوگل بپردازد. بنابراین برای معروفیت بیشتر در دنیای مجازی نیازمند انتشار اخبار در سایت‌های خارجی بوده و شما برای انتشار خبر و محتوای خود می‌توانید اخبار مورد نظر را به سایت ما بسپارید.

انتشار خبر در سایت‌های خارجی را به ما بسپارید

متخصصان و افراد مختلفی در سایت یک رپورتاژ مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند در جهت کسب رضایت مشتری انتشار خبر مناسبی را با متن روان به زبان‌های مختلف خارجی نسبت به هزینه کمتر در سایت‌های دیگر برای شما مورد انتشار قرار دهند. هدف ما از تاسیس سایت به کارگیری متخصصان مختلف در حوزه‌هایی همچون آتی و ترجمه روان برای محتواها و اخبار های شما به زبان انگلیسی بوده تا در کمترین زمان ممکن در سایت‌های خارجی باعث معروفیت  و جذب مخاطب بیشتر متن در داخل سایت قرار داده می‌شود.

بارگذاری رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف خارجی همواره با مشکلات متعددی اعم از کپی رایت بودن یا مشکلات نوشتاری همراه بوده ولی سایت یک رپورتاژ با بیش از ده سال سابقه کار در حوزه شبکه‌های اجتماعی مانند گوگل و فیسبوک در خدمت شما عزیزان است تا بتواند متن‌هایی با کیفیت بالا در سایت‌های خارجی قرار دهد. اصلی ترین و مهم ترین مورد برای جذب مخاطب وجود خطای کمتر و روان بودن متن از نظر زبان بوده که باعث بالا رفتن بازدید و استقبال بیشتر از اخبار مورد نظر شما در سایت‌های خارجی می‌شود.