یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
ثبت رپورتاژ آگهی ایران آنلاین؛ اطلاعات مهم برای خریداران

قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید؟ نمی دانید از چه وب سایتی برای این کار کمک بگیرید؟ اطلاعات کافی برای خرید رپورتاژ آگهی ندارید؟ نمی دانید برای ثبت رپورتاژ چه نکاتی را مورد بررسی قرار دهید؟ این مقاله پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. در این مقاله کوتاه درباره ثبت رپورتاژ آگهی ایران آنلاین و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. هزینه ثبت آگهی در این وب سایت را نیز بررسی خواهیم نمود. برای دریافت پاسخ سوالات خود تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سئو ایران آنلاین برای خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ باید بر اساس فاکتورهای مشخصی انجام گیرد. یک سایت معتبر و مطمئن می تواند به خوبی به طور غیرمستقیم شما را به سایرین معرفی کند. رپورتاژ آگهی تبلیغات نیست. رپورتاژ متنی آموزشی است که در خلال آن به معرفی سایت دیگری پرداخته می شود. به طور مثال در یک مقاله می توان به پرسشی درباره نحوه یادگیری لغات دشوار انگلیسی پاسخ داد. در این مقاله می توان علاوه بر معرفی کتاب ها و منابع آموزشی به معرفی سایتی مطمئن برای دسترسی به این منابع اقدام کرد.

 بنابراین رپورتاژ روشی غیرمستقیم برای معرفی به شمار می رود. برای خرید رپورتاژ آگهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا ثبت رپورتاژ آگهی ایران آنلاین توصیه می شود؟ در این قسمت شما را با فاکتورهای اساسی برای انتخاب وب سایت آگهی دهنده آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

سئو ایران آنلاین برای خرید رپورتاژ آگهی

امتیاز دامنه

برای انتخاب وب سایت حتما دامنه آن را مورد بررسی قرار دهید. اعتبار دامنه توسط سایتی به نام ماز تعیین می شود. این وب سایت بر اساس عوامل مشخصی از یک تا صد به وب سایت های مختلف امتیاز می دهد. اعتبار دامنه نشان دهنده این است که سایت مورد نظر چه جایگاهی را می تواند در گوگل از آن خود کند. امتیاز نزدیک به صد اعتبار بالای سایت نزد گوگل را نشان می دهد. هر چه امتیاز ماز کمتر باشد سایت مورد نظر شانس کمتری برای گرفتن جایگاه خواهد داشت. قطعا برای ثبت رپورتاژ آگهی ایران آنلاین باید دامنه آن را بررسی کنید. اعتبار و امتیاز دامنه سایت ایران آنلاین عددی نزدیک به ۴۵ است. این وب سایت امتیاز نسبتا خوبی دارد.

نمره الکسا

نمره الکسا محبوبیت یک سایت را در میان سایت های دیگر نشان می دهد. این امتیاز بر اساس تعداد و میزان بازدید تعیین می شود. هر چه این نمره به یک نزدیک باشد سایت پربازدیدتر است. امتیاز الکسا اگر از عدد هزار بگذرد سایت موردنظر ضعیف و کم بازدید خواهد بود. بررسی نمره الکسا به منظور ثبت رپورتاژ آگهی ایران آنلاین ضروری است. وب سایت خبری ایران آنلاین رتبه ۶۴۰ الکسا در ایران را کسب کرده است.

مزایای خرید رپورتاژ از ایران آنلاین

مزایای خرید رپورتاژ از ایران آنلاین

سایت ایران آنلاین برای درج رپورتاژ بسیار محبوب و پرطرفدار است. این اعتبار دلایل زیادی دارد. نحوه ثبت رپورتاژ و آماده کردن آن اهمیت بسیار زیادی دارد. یک رپورتاژ مناسب باید ویژگی های مشخصی داشته باشد. سایت ایران آنلاین متنی بر اساس استاندارد تهیه می کند. یک رپرتاژ مناسب ویژگی های زیر را دارد.

  • استفاده از کلمه کلیدی اصلی در عنوان لازم و ضروری است.
  • عنوان باید جذاب و مرتبط باشد.
  • لینک دهی مناسب به سایت موردنظر از ویژگی های اصلی یک رپرتاژ استاندارد است.

هزینه ثبت رپرتاژ در ایران آنلاین

برای خرید رپورتاژ بررسی قیمت بسیار حائز اهمیت است. هزینه خرید بر اساس کیفیت و اعتبار سایت تعیین می شود. قیمت دقیق ثبت رپورتاژ آگهی بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می گردد. از میان این عوامل می توان نکات زیر را نام برد:

  • اتوریتی
  • سن دامنه
  • اسپم اسکور
  • لینک ها
  • رتبه الکسا

هزینه ثبت رپرتاژ در ایران آنلاین

تمامی این نکات در موفقیت رپرتاژ تاثیر مستقیمی خواهند داشت. برای مثال اگر سایتی رتبه ۱۲۰۰۰ را در کشور خود از نظر الکسا داشته باشد این سایت به هیچ وجه برای رپرتاژ مناسب نخواهد بود. ایران آنلاین رتبه ها و امتیازات نسبتا خوبی برای ثبت رپرتاژ دارد. برای دریافت قیمت دقیق ثبت رپورتاژ ایران آنلاین با کارشناسان مرکز ارتباط برقرار سازید.

کلام آخر

همان طور که گفته شد رپورتاژ روشی غیرمستقیم و در عین حال بسیار موثر برای معرفی وب سایتی دیگر است. وب سایت یک رپورتاژ مسیر را برای شما هموار می کند. هزینه ثبت رپورتاژ آگهی یک رپورتاژ نسبتا پایین است. این وب سایت رتبه و نمره الکسا نسبتا مناسبی دارد. برای دریافت دقیق قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه یک رپورتاژ ارتباط برقرار سازید.