یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
تبلیغات در خبرگزاری ها

تبلیغات همیشه هم سودآور نیست. گاهی یک تبلیغ اشتباه یا نا به جا، می‌تواند مشتریان چندین و چند ساله شما را از بین ببرد. از این رو مهم است که کدام شرکت تبلیغات در خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر را برای شما انجام می‌دهد. در این مقاله به برسی روش‌های مختلف تبلیغات در خبرگزاری‌ها، مزایای تبلیغات در این سایت‌ها و… می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

چگونه می‌توان در خبرگزاری‌ها تبلیغات رفت؟

یکی از مهم‌ترین روش‌های درآمدزایی سایت‌های خبری، تبلیغات است. این سایت‌ها به روش‌های مختلفی می‌توانند تبلیغات کنند. اما یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی که این سایت‌ها می‌توانند از آن سود ببرند، مقالات رپورتاژ یا اسپانسری هستند. اما تبلیغات در سایت‌های خبرگزاری‌ها برای سایت‌های مقصد مزایای بسیاری دارد. آنقدر که بسیاری به دنبال روش‌های تبلیغات در این سایت‌ها هستند.
به طور کلی چهار روش تبلیغات در خبرگزاری‌ها وجود دارد:
1. رپورتاژ
2. تبلیغات کلیکی
3. مقاله‌های اسپانسری
4. بازاریابی افیلیت
تمام این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما بهترین روش تبلیغات در سایت‌های خبرگزاری، رپورتاژها هستند. این مقالات ظرفیت زیادی برای بهبود کسب و کار شما دارند. بنابراین در ادامه این مقاله به برسی این روش تبلیغاتی می‌پردازیم. هر خبرگزاری روش خود را برای ارائه رپورتاژ دارد.

چگونه می‌توان در خبرگزاری‌ها تبلیغات رفت؟

اینکه هر خبرگذاری از کدام روش استفاده می‌کند، اهمیت بالایی دارد. برای مثال برخی از خبرگزاری‌ها تنها ویدئوهای رپورتاژ قبول می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر تنها متن و تصویر را پذیرا هستند.
هر مقاله رپورتاژی محدودیت‌های خاص خود را دارد که سایتی که می‌خواهید رپورتاژ در آن منتشر شود، بسیاری از آن‌ها را تعیین می‌کند. برای مثال در اکثر خبرگزاری‌ها محدودیت‌هایی برای تعداد لینک‌ها، تصاویر، ویدئو یا صوت و… در نظر گرفته شده است. همه این‌ها در میزان هزینه رپورتاژ آگهی شما متفاوت است. اما راه‌های مختلفی برای ارتباط با ادمین هر سایت خبرگزاری وجود دارد. برخی از ادمین‌های این سایت‌ها تنها با استفاده از ایمیل با شما ارتباط برقرار می‌کنند. برخی دیگر از شما می‌خواهند عضو RSS آن‌ها شوید. برخی دیگر نیز از شرکت‌های واسطه استفاده می‌کنند.
برقراری ارتباط برای سفارش رپورتاژ در خبرگزاری‌هایی که از روش آخر استفاده می‌کنند، بسیار ساده‌تر است. چرا که آن‌ها مجبور نیستند سوالات بسیاری که مشتریان می‌پرسند را پاسخ دهند. از طرفی شما نیز مجبور نیستید تحقیقات گسترده درباره نحوه نگارش مقاله رپورتاژ یا سایت خبرگزاری انجام دهید. شرکت واسطه تمام این کارها را برای شما انجام می‌دهد.

مزایای رفتن تبلیغات در خبرگزاری ها

دائمی بودن
یکی از مهم‌ترین مزایایی که رپورتاژ در سایت‌های خبری دارد، دائمی بودن آن است. تبلیغات دیگر برای مدت خاصی روی سایت باقی می‌مانند. بنابراین برای مدتی ورودی‌های کسب و کار شما را افزایش می‌دهند. پس رسیدن پایان زمان تبلیغات، به یک باره تعداد زیادی از کاربران شما کم می‌شود. گوگل با درک این موضوع، سایت شما را خطاکار می‌بیند. با این حال برخی از سایت‌های خبری در به روز رسانی‌های خود ممکن است پس از گذشت مدتی لینک‌های رپورتاژ شما را پاک کنند.

مزایای رفتن تبلیغات در خبرگزاری ها
اما مگر اهمیت دارد؟! تنها هدف نگارش رپورتاژ، دریافت ورودی جدید نیست. برند شما برای همیشه در این سایت‌ها باقی می‌ماند. هر زمان که کاربری به صفحه مراجعه کند، به خوبی با برند شما آشنا می‌شود.

صلاحیت و نزدیکی

اگر بخواهید به خارج از کشور مهاجرت کنید، آدرس یک وکیل مهاجرت خوب را از کجا پیدا می‌کنید؟ آیا از بقالی محله خود درباره آن می‌پرسید؟ مسلم است که خیر. بقال محله شاید اعتبار زیادی در نظر شما داشته باشد اما صلاحیت نظر دادن درباره این موضوع را ندارد. چرا که خود در ایران ساکن است! درباره تبلیغات اینترنتی نیز این موضوع صادق است. باید تبلیغات خود را به سایتی بسپارید که صلاحیت کافی داشته باشد. اما یکی از مهم‌ترین مزایای سایت‌های خبری این است که برای تمام کسب و کارها می‌توان آن‌ها را دارای صلاحیت دانست. چرا که مقالاتی درباره تمام کسب و کارها در آن‌ها یافت می‌شود.

نظر مشاور اعظم!

گوگل بهترین مشاور برای انتخاب رسانه انتشار تبلیغات شما به شمار می‌رود. اما اگر رفتار گوگل درباره تبلیغات را بدانیم، بهتر می‌توانیم رسانه و روش تبلیغات مختلف را استفاده کنیم. به طور کلی تبلیغات از نظر گوگل خسته کننده است؛ چرا که از نظر کاربران گوگل تبلیغات آزاردهنده و خسته کننده هستند. اما رپورتاژهای سایت‌های خبری تنها هدف تبلیغات را دنبال نمی‌کنند. به طور طبیعی بیش از ۷۰ درصد از حجم محتوای این مقالات، کاربردی و مفید است. تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد از این محتواها به تبلیغات اختصاص داده شده است.

مزایای رفتن تبلیغات در خبرگزاری ها

از این رو می‌توان گفت نظر مشاور اعظم، گوگل بزرگوار، درباره تبلیغات اینترنتی به طور کلی خوب نیست. اما اگر این تبلیغات کاربر را نیازارد و به قول معروف آنقدرها هم تبلیغ نباشد، گوگل از آن استقبال می‌کند. حال تصور کنید در یک سایت معتبر این کار را انجام دهید.

اعتبار

همه افرادی که به دنبال تبلیغات در گوگل هستند، در ابتدا به سراغ گوگل ادز می‌روند. چرا که تصور می‌کنند اعتبار گوگل پیشرفت کسب و کار آن‌ها را تضمین می‌کند. این در حالی است که هزینه تبلیغات در گوگل ادز برای ایران بسیار بالاست. سایت‌های خبرگزاری به طور معمول اعتبار بالایی دارند. Page Authority و Domain Authority دو عددی هستند که نشان دهنده اعتبار سایت‌ها هستند. این اعتبار توسط سایت‌های مختلف اندازه گیری می‌شود. اما آنچه اهمیت دارد این است که PA و DA در سایت‌های خبری بالاست.

تبلیغات در خبرگزاری‌ها را به تیم یک رپرتاژ بسپارید
با این همه کدام سایت خبرگزاری مناسب تبلیغات شماست؟ اصلا یک رپورتاژ خوب را چگونه باید نوشت تا بیشترین سود را داشته باشد؟ پاسخ این سوال و هزاران سوال دیگر را لازم نیست بدانید! چرا که همانطور که اشاره کردیم تمام این کارها را می‌توانید به یک شرکت واسطه بسپارید. پیشنهاد ما تیم قدرتمند یک رپورتاژ است.

تبلیغات در خبرگزاری‌ها را به تیم یک رپرتاژ بسپارید

اگر به بیش از ده سال سابقه اعتماد نمی‌کنید، نکنید! اما باید به صدها پروژه موفقی که تیم یک رپورتاژ به ثمر رسانده‌اند، اعتماد کنید. این مجموعه نه تنها دارای ده سال سابقه درخشان است، بلکه صدها پروژه تبلیغات را در سایت‌های خبری و غیر خبری مشهور به اتمام رسانده است. نگارش رپورتاژ یک هنر است. پس همه نمی‌توانند آنطور که باید و شاید این کار را انجام دهند. به قول معروف هر کسی را بهر کاری ساختند. یک رپورتاژ نیز برای انجام تبلیغات در خبرگزاری‌ها و دیگر سایت‌های معتبر، آماده ارائه خدمات است. کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.