یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
رپورتاژ اگهی رایگان

تبلیغات همواره موضوع مهمی برای کسب و کارها به شمار می رفته است. با پر رنگ شدن نقش فضای مجازی در جوامع امروزی، واحد روابط عمومی شرکت ها اطلاعیه هایی تحت عنوان رپورتاژ در رسانه های همسو با کسب و کار خود منتشر می کنند تا اتفاقات و اخبار مربوط به زیر مجموعه خود را به مخاطبان هدف برسانند. انتشار رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ خبری در بهبود سئو سایت تاثیر شگفت انگیزی دارد. همچنین با درج رپورتاژ خبری در سایت های قوی، می توان بک لینک هایی برای کسب و کار ایجاد کرد که سبب بهتر دیده شدن مجموعه در فضای مجازی شود.
مقالات رپورتاژ را می توان نوعی همراه نامحسوس برای مخاطبان دانست که آنها را در طول مسیری که از قبل مشخص شده است هدایت می کند تا به هدف مورد نظر منتشر کننده مقاله برساند. انتشار رپورتاژ در مراجع معتبر نیازمند پرداخت هزینه است که این مبلغ در مقابل ارزش آفرینی که مقاله برای کسب و کار دارد، بسیار ناچیز خواهد بود. البته صاحبان کسب و کار می توانند از رپورتاژ آگهی رایگان نیز استفاده کنند؛ اما روشن است که تاثیر انتشار این مقالات نمی تواند به اندازه رپورتاژهای پولی باشد. متخصصان توصیه می کنند که برای حصول بهترین نتیجه، از هر دو نوع رپورتاژ به صورت توامان بهره گرفته شود؛ یعنی هم مقالاتی برای انتشار در سایت های قوی و ارزشمند آماده سازی شود و هم از مزایای رپورتاژ آگهی رایگان استفاده شود.

چگونه رپورتاژ آگهی رایگان به دست آوریم؟

چگونه رپورتاژ آگهی رایگان به دست آوریم؟

برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان مجاری مختلفی وجود دارد. البته اگر بخواهیم کاملا حرفه ای به این گونه مقالات نگاه کنیم، باید آنها را نوعی پست مهمان محسوب کنیم نه رپورتاژ آگهی رایگان؛ اما می توان با کمی اغماض این گروه از نوشته ها را نیز در دسته رپورتاژها محسوب نمود.
برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان باید برای سایت های دیگر مقالات سئو شده ارسال شود. به این صورت که فرد متقاضی اینگونه رپورتاژها، باید مقاله ای مرتبط با جهت گیری سایت مورد نظر با رعایت تمام اصول سئو بنویسد و در قالب آن نوشتار علاوه بر انتقال اطلاعات ارزشمند به مخاطب، نکات و مطالب کسب و کار خود را نیز عنوان نماید. در این حالت هم سایت منتشر کننده مقاله می تواند با بهبود سئو، رتبه خود را بهبود بخشد و هم متقاضی با معرفی مجموعه خود در فضای مجازی به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد. از طرفی بازدیدکنندگان سایت نیز با مطالعه مقالاتی که سبک و سیاق نگارش در آنها متفاوت است، رضایت بیشتری خواهند داشت.

لیست رپورتاژ آگهی رایگان که نباید از دست داد!

لیست رپورتاژ آگهی رایگان که نباید از دست داد!

برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان بهتر است سایت های پر مخاطبی که از نظر رنکینگ گوگل در جایگاه بالایی قرار دارند، انتخاب شوند. چرا که در غیر این صورت مقاله ای که زمان و تخصص برای نوشتن آن صرف شده است کارایی لازم را نخواهد داشت و در معرض دید مخاطبان قرار نخواهند گرفت. حتما شما نیز در زمان جستجوی هر عنوانی در گوگل متوجه شده اید که برخی از سایت ها همواره در جایگاه های بالا نمایش داده می شوند. رصد کردن رفتار مخاطبان نشان داده است که این گروه، سایت های قرار گرفته در صفحه اول را بازدید می کنند و شانس دیده شدن مقالات انتشار یافته در صفحات دوم به بعد بسیار کم است. لذا بهتر است با انتخاب سایت های معتبر موجود، از اتلاف زمان و انرژی مجموعه جلوگیری شود. برخی از موفق ترین سایت هایی که می توان از آنها رپورتاژ آگهی رایگان گرفت عبارتند از:

  • ویرگول: این نام برای بسیاری از افرادی که در فضای مجازی به جستجوی یافتن پاسخ سوالات خود می گردند، آشنا است. ویرگول حتی در صفحه اول نیز جزء برترین ها محسوب می شود. انتشار مقاله در این سایت کار سختی نیست و متقاضیان می توانند با ثبت نام در این مجموعه و پذیرفتن قوانین در نظر گرفته شده، به انتشار مقالات سئو شده خود بپردازند. بک لینک حاصل از این کار می تواند باعث پیشرفت کسب و کار متقاضی شود بدون اینکه هزینه های گزافی برای دیده شدن پرداخت شده باشد. لازم به ذکر است که ویرگول تنها مخصوص انتشار مقالات فارسی است.
  • وبلاگ ها: متقاضیان می توانند با استفاده از فرصت هایی نظیر وردپرس و بلاگفا، نسبت به انتشار مقالات خود اقدام نمایند. البته افرادی که وبلاگ اختصاصی ندارند می توانند از وبلاگ دیگر افراد برای این کار استفاده کنند. علاقه مندان برای استفاده از این امکان باید آدرس site.google.com را در طول بار مربوطه درج کرده و به صفحه اصلی وارد شود. ساخت وبلاگ در این آدرس به راحتی امکان پذیر خواهد بود و نیاز به تخصص بالا نخواهد داشت. حتی افرادی که در این زمینه خبره نیستند و به عبارتی مبتدی می باشند و پیش از این سابقه انجام این کار را ندارند نیز می توانند با کمی مطالعه و دقت به راحتی از عهده ساخت وبلاگ اختصاصی برآیند.

لیست رپورتاژ آگهی رایگان که نباید از دست داد!

  • مدیوم: یکی از سایت هایی که می توان برای انتشار رپورتاژ از آن بهره گرفت، مدیوم است. این سایت با در پیش گرفتن رویه ای نوین سعی در انتشار ایده های نوین برای مخاطبان خود دارد. به همین علت از اعضای خود دعوت می کند تا با نگارش ایده های جدید خود، دیگران را در بهره گیری از آن شریک نمایند. به اشتراک گذاشتن اطلاعات، کار ارزشمندی است که در این مجموعه به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. هم افزایی دانش چیزی است که در پس این ایده نهفته است. در مدیوم اعضا هم خواننده هستند و هم نویسنده. این مسئله اتفاق جالبی است که می تواند فرصت های زیادی را به دنیای علم هدیه دهد. البته نویسندگان باید قوانین این مجموعه را به طور دقیق لحاظ نمایند. با راه اندازی مدیوم و ورود نویسندگان متخصص و توانمند، مطالب علمی دقیقی به گوگل راه پیدا کرده است که بسیار با ارزش است.
  • آیدت: یکی از سایت هایی که می توان از آن برای انتشار رپورتاژ بدون پرداخت هزینه استفاده نمود، آیدت است. کافی است متقاضیان آدرس سایت یعنی idat.ir را وارد کرده و پس از عضو شدن و مطالعه قوانین و پذیرفتن آن، نسبت به انتشار مقاله مورد نظر خود اقدام کنند.

در این مقاله به رپورتاژ آگهی رایگان و چگونگی به دست آوردن آن پرداختیم. هر آنچه درباره رپورتاژ و انتشار آن لازم است بدانید، در یک رپورتاژ خواهید یافت. با مراجعه به وبسایت این مجموعه از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.