یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
تبلیغات بنری در سایت ها

تبلیغات بنری در سایت ها یکی از روش های تبلیغ آنلاین است که در بخش های ویژه ای از یک وب سایت قرار داده می شوند. اغلب این تبلیغ ها به دلیل جلب توجه مخاطبین بیشتر و سایز بزرگشان در صفحه های اصلی وب قرار داده می شوند. بیشتر این تبلیغ ها در جهت ارائه کالا، ارائه خدمات و برند سازی انجام وظیفه می کنند. چرا که با قرار دادن یک تبلیغ در وب های پر بازدید یا بهترین وب، شما می توانید بیشتر خود را در معرض دید قرار دهید. در نهایت کاربران زیادی متوجه خدمات و محصولات شما خواهند شد و این همان هدف مطلوب از این تبلیغ است.

تبلیغات بنری در سایت های پربازدید

از ابزار پرکاربرد در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید است. امروزه صاحبان مشاغل برای جذب مشتری بیشتر، متناسب با توسعه فناوری راه کار های جدیدی را بکار می برند. آنها دریافته اند که استفاده از وب های پربازدید می توانند هدفشان را تحقق بخشند. همچنین به این نکته پی برده اند با حضور در وب های پربازدید می توانند مخاطبان خود را بیشتر کنند.

به بیان ساده تر برای معرفی خود، صاحبان کسب و کار لازم است دیده شوند. بیشتر کاربران با هدف به سایت هایی که نیازهای عمومی را دربرگرفته است مراجعه می کنند. این وب ها شما را یاری خواهند داد تا در جذب و جلب مشتریان موفق تر عمل کنید. وجود تبلیغ در این وب ها علاوه بر معرفی بیشتر محصول، خدمات و برند شما، شما را در داشتن وب پر ترافیک کمک می کند. داشتن سایتی پر ترافیک یعنی جذب مشتری بیشتر که این همان هدف نهایی تبلیغ است. قابل توجه است همه وب های پربازدید گزینه ای ایده ال برای تبلیغ نیستند و این ابزار بی هزینه نیست. در نتیجه هزینه ای که برای تبلیغ پرداخت می کنید باید به نفع شما باشد. باید در انتخاب وب مناسب آگاه باشید تا نتیجه مطلوبی از آن حاصل نمایید.

تبلیغات بنری در سایت های پربازدید

آشنایی با تبلیغات بنری در سایت های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات بنری در سایت ها، تبلیغ هایی هستند که در فضای مجازی کاربرد دارند. اما چرا این بیلبورد ها انقدر ارزش دارند؟ تبلیغات بنری در سایت ها هم‌زمان با جذب مشتری بیشتر به معرفی خدمات یا محصولات شرکت خواهد پرداخت. در مقابل دستاوردهای بیلبورد، هزینه پرداختی بسیار مقرون به صرفه است. تبلیغات بنری در سایت ها با ارائه تصویری از خود در دیگر وب ها آغاز می شوند. طراحی تصویر می تواند در اشکال هندسی به صورت مستطیل عمودی، مستطیل افقی یا مستطیل بلند باشد. نحوه قرار گرفتن طرح تبلیغ در قسمت پایین یا بالای وب است. گاهی برای بیشتر دیده شدن آن را هم‌تراز با متن اصلی صفحه وب قرار می دهند.

برای آشنایی بیشتر از تبلیغات بنری در سایت ها جالب است بدانید این ابزار با پیدایش اینترنت شکل گرفته است. وجود این ابزار تبلیغ، صاحبان وب را به فکر فروش تابلوهای اعلانات خود انداخته است. هرچند بیلبورد ها در مدل و قالب های متنوعی طبقه بندی می شوند. اما اگر بخواهیم به زبان ساده آن را بیان کنیم، بیلبوردها از نظر شکل ظاهری به دو گروه دسته بندی می شوند.

  • بیلبورد های استاتیک
  • بیلبوردهای داینامیک

آشنایی با تبلیغات بنری در سایت های تبلیغات اینترنتی

نکات طلایی از تبلیغات بنری در سایت ها که باید بدانید

  • در هنگام انتخاب یک وب برای تبلیغات بنری در سایت ها، حتماً طرح مورد نظر شما از نظر گرافیک، شکل و ظاهر کاربر پسند باشد. چرا که نصب یک طرح بی کیفیت نه تنها مشتری را جذب نمی کند بلکه او را بی رغبت از دیدن تصویر می کند.
  • انتخاب نوع طرح، نحوه طراحی و قالب بندی، انتخاب وبی متناسب با موضوع فعالیت شما، موضوعاتی هستند که شما باید در نظر بگیرید. چرا که انتخاب وب باید با موضوع بنر شما هماهنگ باشد تا بتوانید کاربرهای ایده ال خود را جذب کنید.
  • باید وبی را برای تبلیغ انتخاب کنید که با کاربرانی که شما می‌خواهید جذب کنید همسو باشد. گاهی هم نباید از وب ها انتظار زیادی داشته باشید. پربازدید بودن یک وب دلیل بر وجود کاربران متناسب شما نیست.
  • گاهی انتخاب نادرست یک وب شلوغ و بی نظم بجای رساندن شما به هدفتان، شما را از آن دورتر خواهد کرد. اگر صفحه وب هم‌زمان با شما درخواست بیلبوردی مشابه با شما را قبول کرده است از آن منصرف شوید. در برخی مواقع داشتن یک تبلیغ بزرگ در تابلو اعلانات نمی تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

نکات طلایی از تبلیغات بنری در سایت ها که باید بدانید

مزیت های اجرای تبلیغات بنری در سایت ها

برخی از ویژگی و قابلیت های تبلیغاتی بنری در سایت ها به شرح زیر هستند:

  • وجود گیف های تبلیغاتی می تواند شما را در جذب کاربران بیشتر کمک کنند و این گیف ها از قابلیت های با ارزش بیلبورد ها به حساب می آیند.
  • در بیلبورد شما می توانید میزان اثر بخشی آن را لحظه به لحظه مشاهده کنید. همچنین میزان کاربران جذب شده را بررسی نمایید.
  • با هر بار رفتن کاربر بر روی تبلیغ و وارد شدن به سایت ارائه دهنده، میزان ترافیک سایت شما افزایش می یابد. افزایش ترافیک به معنی جذب مشتری بیشتر است.
  • اگر بخواهیم تبلیغ آنلاین را با تبلیغ های فیزیکی مقایسه کنیم در واقعیت هزینه این بیلبورد بسیار ناچیز است. در واقع شما با اجرای این روش در هزینه های تبلیغ صرفه جویی کرده اید.
  • قابلیت اجرای طرح ها و ایده های بیشمار در طراحی تبلیغ می تواند شما را در انتخاب با کیفیت ترین گرافیک یاری رساند.

بیلبوردها و تبلیغات بنری در سایت ها، مختص به فضای مجازی هستند و در مدل های ویدیویی، گرافیکی، متنی و به صورت تصاویر در معرض دید قرار می گیرند. گاهی به صورت ثابت یا در تصاویر متحرک طراحی می شوند. جذابیت زیاد بیلبورد ها کاربران را ترغیب می کنند تا از روی کنجکاوی هم که شده روی تبلیغ ها کلیک کنند. کاربر با کلیک بر روی هر بیلبورد به سایت آگهی دهنده هدایت می شود. صاحبان کسب و کارها بیشتر از هر تبلیغی به تبلیغات بنری در سایت ها علاقمند هستند. چرا که به دلیل جذابیت و کاربرپسند بودن، بیشتر از هر روشی بر روی مخاطب اثر می گذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات بنری در سایت ها با کارشناسان ما در یک رپورتاژ تماس حاصل فرمایید.