یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
رپورتاژ دانشگاهی + خرید بک لینک دانشگاهی edu

یک رپورتاژ آگهی زمانی می تواند بیشترین تاثیر را بر رونق کسب و کار شما داشته باشد که در یک سایت معتبر و مورد اعتماد گوگل قرار گیرد. انواع خبرگزاری های آنلاین و سایت های معتبر و پربازدید می توانند جایگاه مناسبی برای درج رپورتاژ آگهی باشند. با این حال، هیچ وبسایتی ارزش و اعتبار سایت های edu دانشگاهی را ندارد. رپورتاژ در سایت های دانشگاهی با پسوند .edu نمایش داده می شود. این پسوند از اعتبار بسیار بالایی نزد گوگل برخوردار است.

به طوری که حتی اگر سایت شما در مرحله پنالتی قرار داشته باشد، می توانید با خرید رپورتاژ دانشگاهی اعتبار از دست رفته خود را تا حدودی بازگردانید. در این مقاله به مزایای این نوع رپورتاژ می پردازیم. با یک رپورتاژ همراه باشید.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

یک رپورتاژ دانشگاهی edu به تنهایی می تواند رتبه وبسایت شما را در گوگل به طور قابل توجهی تغییر دهد. این ابزار چنان قوی و موثر است که باید حواستان به نوع نگارش و تولید محتوای رپورتاژ باشد. در واقع، بهینه سازی رپورتاژ دانشگاهی edu نباید بهتر از بهینه سازی سایت خودتان باشد. چون در این صورت، با توجه به قدرت بالای وبسایت های دانشگاهی، رتبه رپورتاژ از رتبه سایت شما بالاتر خواهد شد. این مساله می تواند تاثیر عکس بر رتبه سایت شما داشته باشد.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

در صورتی که می خواهید سایت خود را برای یک کلمه کلیدی دشوار بهینه سازی کنید، حتما از درج رپورتاژ آگهی دانشگاهی استفاده نمایید. زیرا این کار کمک می کند تا بخش عمده ای از مسیر سئوی سایت را با خیالی راحت طی کنید. یکی از کمیت های مهم در بحث مقایسه انواع سایت با یکدیگر، آتوریتی سایت ها است. این کمیت مقادیری بین 0 تا 100 دارد و هر چه مقدار آن به 100 نزدیکتر باشد، معتبرتر خواهد بود. در هنگام خرید رپورتاژ توجه به اتوریتی سایت میزبان مهم است. چون هر چه میزان این کمیت بالاتر باشد، بک لینک هایی که به سایت شما می دهد، معتبرتر خواهد بود.

اما این مساله درباره رپورتاژ دانشگاهی عملا اجرا نشده و اعتبار سایت edu، مستقل از اتوریتی محاسبه شده در سایت MOZ خواهد بود. برای خرید رپورتاژ دانشگاهی edu می توانید از کارشناسان 1رپورتاژ کمک بگیرید. دریافت مشاوره برای نحوه تهیه رپورتاژ دانشگاهی می تواند بازده آن را بالاتر برده و از خطاهای احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

اهمیت رپرتاژ دانشگاهی

استفاده از رپورتاژ دانشگاهی یکی ابزارهای قوی و بسیار موثر برای بالا بردن ترافیک یک وبسایت است. به همین دلیل معمولا سئوکاران به دنبال درج رپورتاژ آگهی در این گونه سایت ها هستند. در ادامه به بیان برخی از مزایای رپورتاژ دانشگاهی .edu می پردازیم.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

معرفی کسب و کار در سطح بین المللی

در ایران معمولا خبرگزاری های آنلاین محل مناسبی برای درج رپورتاژ آگهی هستند. اما اگر بخواهید خود را در سطح بین المللی معرفی کنید چه؟ آیا راهی وجود دارد؟ بله، استفاده از رپورتاژ دانشگاهی با پسوند .edu می تواند توانایی های شما را در سطح بین الملل نیز به نمایش بگذارد. این نکته را در نظر داشته باشید که درج رپورتاژ دانشگاهی باعث می شود تا حتی در هنگام روشن بودن vpn هم شرایط برای نمایش آن فراهم باشد.

اعتبار فوق العاده وبسایت های دانشگاهی نزد گوگل

سایت های دانشگاهی با پسوند edu تنها سایت هایی هستند که مقدار اتوریتی آن ها برای درج رپورتاژ اهمیتی ندارد. علاقه ربات های جستجوگر گوگل به سایت های با پیوند edu به حدی است که همواره آن ها را در رده های بالای سرپ (SERP) قرار می دهد. به این ترتیب، همین که شما بتوانید یک رپورتاژ دانشگاهی به صورت فارسی یا انگلیسی در این سایت ها قرار دهید، یک گام بزرگ و موثر در راستای پیشرفت کسب و کار خود برداشته اید.

امکان درج رپورتاژ به زبان فارسی یا انگلیسی

با اینکه وبسایت های دانشگاهی عمدتا انگلیسی زبان هستند، اما لزومی ندارد که زبان رپورتاژ انگلیسی باشد. البته انگلیسی بودن زبان رپورتاژ مفید است. اما اگر بتوانید از ترکیب انگلیسی و فارسی استفاده کنید، بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

گرفتن بک لینک از سایت های قوی و معتبر

رپورتاژ دانشگاهی این امکان را به افراد می دهد تا از ۳ یا ۴ بک لینک استفاده کنند. گرفتن بک لینک از این سایت ها تاثیر فراوانی بر افزایش ترافیک سایت شما خواهد داشت.

امکان درج هر نوع محتوا به عنوان رپورتاژ دانشگاهی

برای قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت دانشگاهی با پسوند .edu، از هر نوع محتوایی می توان استفاده نمود. در واقع، فیلم، عکس و متن یا ترکیبی از همه این موارد برای رپورتاژ دانشگاهی مناسب خواهد بود.

امکان بازیابی اعتماد گوگل به کمک رپورتاژ آگهی .edu

در بسیاری از موارد ممکن است به دلایل مختلف، سایت شما از گوگل پنالتی دریافت کرده باشد. در چنین مواردی رتبه سایت به شدت افت کرده و عملا جایگاهی در نتایج ربات های گوگل نخواهد داشت. تضمینی ترین راه برای بازگرداندن اعتبار یک سایت پنالتی خورده، درج یک رپورتاژ دانشگاهی است. در واقع، اعتبار یک سایت با پسوند .edu چنان زیاد است که می تواند به عنوان یک ضامن در نزد گوگل، اعتبار سایت هدف را بازگرداند.

امکان بالا بردن رتبه سایت برای کلمات کلیدی پر رقابت

یکی از مهم ترین مزایای رپورتاژ دانشگاهی، کمک کردن به سئو سایت برای کلمات کلیدی پر رقابت است.

اهمیت رپرتاژ دانشگاهی

هنگامی که بخواهیم سایت خود را برای یک کلمه کلیدی پر رقابت سئو کنیم، لازم است وقت و هزینه بسیار زیادی برای آن خرج کنیم. اما اگر یک رپورتاژ آگهی در یک سایت دانشگاهی درج کنیم، یک گام بلند در راستای بهبود سئو سایت خود برداشته ایم. البته این کار نیز نیاز به صرف هزینه دارد. اما تاثیر ناشی از رپورتاژ دانشگاهی به هیچ عنوان با روش های دیگر بهینه سازی سئو و دیجیتال مارکتینگ قابل قیاس نخواهد بود.

ایندکس شدن سریع وبسایت

یکی از مشکلاتی که می تواند درباره درج رپورتاژ آگهی در سایت های غیردانشگاهی به وجود آید، کاهش سرعت ایندکس شدن آن ها است. در واقع، اگر سایت های میزبان رپورتاژ نتوانند مطالب خود را به روزرسانی کرده و کیفیت آن ها را بالا ببرند، خیلی زود رتبه خود را از دست خواهند داد. این در حالی است که سایت های دانشگاهی عمدتا در اختیار دانشجویان قرار دارد و مطالب باکیفیت و معتبری بر روی آن ها قرار خواهد گرفت. بنابراین از این نظر جای هیچ گونه نگرانی نبوده و جایگاه این گونه سایت ها همواره در صدر خواهد بود.

اعتبار نسبتا یکسان درباره همه سایت های دانشگاهی

ممکن است با این سوال مواجه شوید که کدام یک از سایت های دانشگاهی با پسوند .edu معتبرتر هستند؟ در پاسخ باید گفت که این سایت ها تقریبا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در واقع، اعتبار همه سایت های دانشگاهی در نزد ربات های گوگل به اندازه ای بالا است که مقدار اتوریتی آن ها نقش چندانی در میزان اعتبار آن ها نخواهد داشت. یعنی هر نوع رپورتاژ دانشگاهی در هر سایتی با پسوند .edu می تواند بیشترین تاثیر را بر سئوی سایت شما داشته باشد.