یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
هزینه رپورتاژ آگهی

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، حتما در مورد اینکه رپورتاژ آگهی چیست، اطلاعات دارید؛ اما اگر بخواهیم یک تعریف خلاصه از رپورتاژ کنیم، باید بگوییم که رپورتاژ یک روش تبلیغات غیرمستقیم است. در این روش دیگر نیازی نیست که یک برند به صورت کامل معرفی شود، فقط یک مقاله به عنوان یک مقاله پایه منتشر می شود که دارای لینک فالوهای مشخص برای هدایت مشتری به صفحه اصلی را دارد. با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی موفقیت کسب و کارها داشته باشد، بسیاری از مردم علاقه‌مند هستند که از انتشار رپورتاژ آگهی برای رسیدن به نتیجه بهتر کمک بگیرند؛ اما در مورد هزینه رپورتاژ آگهی و دلایل فروش آن اطلاعات کافی ندارند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد هزینه و تعرفه رپورتاژ آگهی برای مشتریان صحبت کنیم؛ با یک رپورتاژ همراه باشید. 

فروش رپورتاژ اگهی

اگر به دنبال دستیابی به موفقیت در دنیای مجازی هستید، اولین راهکار این است که یک سایت با سئو قوی داشته باشید. برای رسیدن به سئو قوی در یک سایت، روش های مختلفی وجود دارند. از منتشر کردن محتوای سئو شده بگیرید تا انتشار متن هایی که به صورت تخصصی در سایت های خبرگزاری منتشر می شوند و به صورت غیر مستقیم شما را تبلیغ می کنند. رپورتاژ آگهی با هدف غیر مستقیم یک برند در سایت های معتبر ایرانی، به فروش می رود. این روزها بسیاری از کسب و کارها به واسطه درک کردن مزایای منتشر کردن رپرتاژ آگهی، اقدام به خرید رپورتاژ در سایت های معتبر ایرانی می کنند.

فروش رپورتاژ اگهی

بدیهی است که هر چقدر رپورتاژ در سایت های قوی تر منتشر شود، می تواند تاثیر بیشتری بر روی نتیجه داشته باشد. همچنین، خود متن رپورتاژ نیز باید قوی و مشتری پسند باشد تا در نهایت مخاطبین بیشتری به خواندن مطلب ترغیب شوند. خرید رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت نیز داشته باشد. با رپورتاژ، ورودی های یک سایت افزایش پیدا می کنند. به همین خاطر، بازدید سایت قوی تر می شود و رتبه بندی سایت نیز در گوگل بهتر خواهد شد. هر چقدر رتبه الکسای سایت بهتر باشد، سئو سایت نیز قوی تر و بهتر خواهد بود. 

تعرفه رپورتاژ آگهی

یکی از سوالات رایجی که در مورد رپورتاژ آگهی وجود دارد، بحث تعرفه رپورتاژ آگهی است. به طور کلی، برای اینکه بتوانید رپورتاژ آگهی خود را در یکی از سایت های خبرگزاری منتشر کنید، باید یک هزینه مشخصی را پرداخت کنید. اما باید بدانید که این هزینه ثابت نبوده و بر اساس سایت های مختلف، متفاوت است. به همین خاطر، اگر بخواهیم در مورد تعرفه رپورتاژ آگهی دقیق تر صحبت کنیم، باید به عوامل موثر بر روی قیمت انتشار رپرتاژ آگهی در خبرگزاری ها صحبت نماییم. 

این روزها هر یک از سایت هایی که برای انتشار رپورتاژ مورد استفاده قرار می گیرند، دارای تعرفه مشخصی بوده که این تعرفه بر اساس میزان اعتبار دامنه آن ها، رتبه الکسا و عوامل مختلف دیگری تعیین می شود. برای اینکه درک بهتری از عوامل موثر بر روی هزینه رپورتاژ آگهی داشته باشید، در ادامه به تفکیک در مورد عوامل موثر بر روی این هزینه صحبت می کنیم.

فروش رپورتاژ اگهی

1. رتبه الکسای یک سایت و تاثیر آن بر روی تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی 

یکی از عوامل موثر روی تعرفه رپورتاژ آگهی در یک سایت، رتبه بندی آن سایت است. به طور کلی، معیارهای مختلفی برای رتبه بندی سایت ها در گوگل وجود دارد که یکی از بهترین این معیارها، رتبه الکسا است. الکسا که به عنوان یک رتبه جهانی شناخته می شود، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازدید یک سایت داشته باشد. در واقع بهتر است این طور بگوییم که هر چقدر بازدید و اعتبار یک سایت بیشتر باشد، آن سایت رتبه الکسای بیشتری نیز خواهد داشت. 

وجود رتبه الکسای خوب برای یک سایت، یعنی دیده شدن بهتر در آن سایت. بنابراین، یکی از مهم ترین عواملی که بر روی تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی تاثیر می گذارد، رتبه الکسا است. هر چقدر رتبه الکسا بیشتر باشد، هزینه نهایی انتشار رپورتاژ آگهی نیز افزایش پیدا می کند.

تعرفه رپورتاژ آگهی

2. اعتبار و شهرت یک سایت و تاثیر آن بر روی تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی 

اعتبار دامنه یک سایت، یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند بر روی بازدید یک سایت تاثیرگذار باشد. اعتبار دامنه از عدد یک تا عدد صد رتبه بندی می شود. هر چقدر رتبه دامنه بیشتر باشد، یعنی اعتبار بیشتری برای آن سایت وجود دارد. البته ممکن است برخی از سایت ها اعتبار دامنه بسیار بالایی نداشته باشند، ولی به دلیل شهرت بسیار زیادی که دارند؛ می توانند بازدید زیادی نیز داشته باشند. هر چقدر اعتبار دامنه و شهرت یک سایت بیشتر باشد، هزینه نهایی انتشار رپورتاژ آگهی نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین، اگر می خواهید که بازدید رپورتاژ آگهی شما افزایش پیدا کند، می توانید یک سایت با اعتبار دامنه زیاد را انتخاب کنید. 

3. میزان لینک های قرار داده شده در رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر روی هزینه

اگرچه در اکثر موارد حداکثر لینک فالوهای قابل انتشار در رپورتاژ آگهی 3 عدد است؛ اما در برخی از موارد ممکن است که تعداد لینک فالوها بر روی هزینه و تعرفه رپورتاژ آگهی تاثیر بگذارد. بدیهی است که هر چقدر تعداد لینک های قرار داده شده در متن رپورتاژ آگهی بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز افزایش پیدا می کند.

تعرفه رپورتاژ آگهی

4. زمان ایندکس شدن یک سایت و تاثیر آن بر روی تعرفه رپورتاژ آگهی

زمان ایندکس شدن یک سایت نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت عملکرد آن سایت دارد. اگر به دنبال این است هستید که گوگل خیلی زود رپورتاژ آگهی شما را منتشر کند، بهتر است که یک سایتی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که دارای زمان ایندکس بهتری باشد. زمان ایندکس شدن یک سایت نشان دهنده این است که چه مدت زمانی طول می کشد تا در نهایت گوگل بتواند محتوای بروزرسانی یک سایت را بررسی و آن را نشان دهد. 

5. میزان بازدید سایت و تاثیر آن بر روی تعرفه نهایی رپورتاژ آگهی

موضوع دیگری که بر روی تعرفه رپورتاژ آگهی تاثیر می گذارد، میزان بازدید یک سایت اینترنتی است. سایت های اینترنتی مانند نی نی سایت که بازدید و ورودی زیادی دارند، معمولا تعرفه بیشتری برای انتشار رپورتاژ آگهی خواهند داشت. بدیهی است که تاثیر انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت ها نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین، منطقی است که برای انتشار رپورتاژ خودتان در این سایت ها، هزینه بیشتری پرداخت کنید.