یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
رپرتاژ خارجی + رپورتاژ در سایت خارجی

رپورتاژ تاثیر بسزایی بر سئو سایت دارد. در گوگل بک لینک ها اهمیت ویژه ای دارند. گوگل روش های بسیاری را برای بررسی بک لینک ها دارد، اما این موضوع نمی تواند از اهمیت رپورتاژ آگهی ها در گرفتن بک لینک ها کم کند. رپورتاژ آگهی را می توان در سایت های آگهی داخلی و خارجی سفارش داد. برای صاحبان مشاغل و برند ها این نکته اهمیت دارد که کدام سایت بهترین گزینه برای رپورتاژ آگهی است. زمانی که شما یک محتوای مناسب برای تبلیغات محصول مورد نظرتان آماده کرده اید باید بتوانید آن را در سایت های معتبر نشر دهید و بازده آن را دریافت کنید. کیفیت سایتی که رپورتاژ در آن قرار می گیرد روی بازده آگهی بسیار تاثیرگذار است. سایت های خارجی برای بازنشر رپورتاژ آگهی ها دارای بیشترین نرخ تبدیل هستند. استفاده از این سایت ها باعث انتشار گسترده این آگهی می شوند. کسب و کار، برند ها و خدمات بدون تبلیغات اغلب با شکست مواجه می شوند. از مهم ترین روش ها برای لینک سازی خارجی سایت، خرید رپورتاژ است. سایتی که دامنه اعتبار بالایی دارد باعث بهبود نتایج سرچ گوگل می شود و این موضوع در نهایت بهره وری سایت را بالا می برد. بک لینک و رپورتاژ آگهی هر دو با توجه به شرایطی که دارند می توانند بازده مناسبی داشته باشند. بازده این دو به استراتژی شما بستگی دارد. رپورتاژ برخلاف بک لینک که می تواند در تمامی بخش های سایت قرار بگیرد و در تمامی صفحات به آن دسترسی هست، در یک صفحه جداگانه خبری قرار گرفته و 2 تا 5 کلمه کلیدی را شامل می شود. رپورتاژ هایی که در سایت های خارجی منتشر می شوند هیچ وقت حذف نمی شوند و در سایت منتشر کننده باقی می مانند.

رپرتاژ خارجی + رپورتاژ در سایت خارجی

رپورتاژ در سایت خارجی چه مزایایی دارد؟

برای انتخاب سایت هایی که قصد دارید رپورتاژ در آن ها انتشار داده شود باید به توصیه هایی توجه کنید. از مزایایی که رپورتاژها در سایت های خارجی دارند می توان به موارد زیراشاره کرد:

  • بالا بودن بازدید سایت
  • میزان بازدید از سایت ها از موضوعات مهمی است که هنگام انتخاب سایت رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کرد. سایت های خارجی دارای بازدید بالایی هستند. همین موضوع نشان دهنده عملکرد بالای سایت است. سایت هایی که انتخاب می شوند، باید با موضوع رپورتاژ مرتبط باشند.
  • ارتباط بالای موضوعی سایت
  • سایت خارجی انتخابی باید با رپورتاژ ارتباط موضوعی داشته باشد. موضوعات غیر مرتبط دارای بازدید کمی هستند و امتیاز بسیار پایینی می گیرند. در انتخاب سایت باید تبحر و مهارت کافی را داشته باشید.
  • بالا بودن آتوریتی سایت
  • سایت میزبان باید Authority بالایی داشته باشد. اعتبار سایت ها می توان بازدید از رپورتاژ شما را تضمین کند. نمره این سایت ها معمولا از صفر تا صد سنجیده می شوند و هر چه به عدد صد نزدیکتر باشد Authority و اعتبار سایت بالاتر است.

از دیگر مزایای رپورتاژ آگهی در سایت های مطرح خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می توانید آگهی را به زبان های فارسی و انگلیسی انتشار دهید و مخاطبین بین المللی را به خود جذب کنید.
  • تمامی رپورتاژ هایی که در سایت های خارجی منتشر می شوند دارای لینک فالو هستند.
  • سایت های خارجی تاثیر مستقیمی بر روی سئوی سایت و نتایج سرچ گوگل دارند.

استفاده از محتوای مناسب مانند انتخاب هوشمندانه کلمات کلیدی مهم در متن رپورتاژ از عوامل دیگری است که باعث می شود اعتبار شما زیاد شود. هماهنگی این عوامل با هم می تواند به زودی شما را به درآمد بالایی برساند. سایت های خارجی بسیاری هستند که شما می توانید از طریق آن ها بازده کسب و کار و برند خود را بالا ببرید، در واقع با یک تبلیغات اصولی و مناسب می توانید وضعیت خدمات و کسب و کار خود را ارتقاء ببخشید، اما سوال اینجاست که چگونه و با چه روش هایی می توان این کار را انجام داد؟

رپورتاژ در سایت خارجی چه مزایایی دارد؟
رپورتاژ آگهی سایت خارجی با اتوریتی بالا را از ما بخواهید

شما صاحب یک برند یا کسب و کار هستید و قصد دارید که با تبلیغات وضعیت خود را بهتر کنید. واقعیت این است که عده بسیاری از افراد، آشنایی با تبلیغات مجازی و حتی رپورتاژ آگهی ها را ندارند. رپورتاژ های خبری می توانند باعث بهبود off page شما شوند. البته این به این معنی نیست که با انتشار رپورتاژ ها در سایت های خارجی به یک باره بازدید و بازدهی پیج شما بالا می رود. بهتر است علاوه بر تبلیغات در سایت های معتبر خارجی به طور همزمان در شبکه های اجتماعی و سایت های داخلی نیز تبلیغات خود را منتشر کنید. تبلیغ در سایت های خارجی و داخالی در کنار هم باعث بهبود وضعیت سئو و افزایش اعتبار دامنه شما می شود. در نظر داشته باشید که این شیوه تبلیغات در طول زمان با استمرار می تواند نتایج مطلوبی را به شما بدهد. مدت زمانی که ممکن است رپورتاژ آگهی در سئوی سایت شما تاثیر بگذارد متفاوت است و به راهبرد های تیمی که انتخاب می کنید بستگی دارد، از این رو انتخاب یک مجموعه حرفه ای و تخصصی در انجام این امر، بسیار حائز اهمیت است.
مجموعه یک رپورتاژ می تواند به تمامی سوال های شما در این بازه پاسخ دهد. اگر قصد دارید که یک تبلیغات موثر در فضای اینترنتی داشته باشید، فقط این مجموعه را انتخاب کنید. تیم حرفه ای یک رپورتاژ از تولید تا انتشار محتوا در کنار شما خواهد بود. انتشار رپورتاژ های شما در سایت های معتبر خارجی توسط این مجموعه باعث می شود که شما به خوبی دیده شوید و بازدید های زیادی را بگیرید و این دقیقا همان چیزی است که شما برای مطرح شدن به آن نیاز دارید. تولید محتواها نیاز به تضمین بهره وری در بالای صفحه و لینک مورد نظر شما دارند. در صورتی موفق به این کار می شوید که بتوانید تمامی گام های مربوط به تولید تا نشر محتوا را به گونه ای تخصصی انجام دهید.