یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
رپورتاژ آگهی دائمی، با صرف کمترین هزینه، بیشترین سود ممکن را ببرید

 

رپورتاژ آگهی یک نوع روش برای تبلیغات است که در آن معرفی و تبلیغ یک برند در قالب متنی روی وب سایت قرار می گیرد. این متن به گونه ای نوشته می شود که در ابتدا شبیه تبلیغ نیست و در واقع محتوایی آموزنده و مفید است که معرفی محصولات و خدمات برند به صورتی هوشمندانه در آن نهفته شده است. این روش نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر موجب سود دهی بهتری می شود و مزایای بیشتری نیز دارد.
از مزایای آن می توان به شناخته شدن برند، افزایش ترافیک سایت، تاثیر گزاری فراوان در سئوی سایت و جلب نظر مشتری به آن اشاره کرد. درست مانند تبلیغات دیگر، قرار دادن رپورتاژ آگهی در وب سایت نیز ملزم پرداخت مبلغی است که پرداخت این مبلغ مطمئنا نسبت به خرید انواع دیگر تبلیغات خیلی به صرفه تر است.
با این حال روش هایی برای انجام رپورتاژ آگهی با هزینه کم یا به عبارتی رایگان نیز وجود دارد. در ادامه این مقاله برایتان توضیح خواهیم داد که چگونه می شود رپورتاژ آگهی را با کم ترین هزینه و بیشترین بازدهی ممکن انتشار دهید.

معجزه ای به نام رپورتاژ آگهی رایگان

معجزه ای به نام رپورتاژ آگهی رایگان

ممکن است از خود بپرسید آیا اصلا انتشار تبلیغات رایگان ممکن است؟ در گذشته رپورتاژ آگهی مانند الان انجام نمی شد. در زمان های پیشین رپورتاژ به این شکل بود که یک شخص یا یک تیم به یک تولیدی، کارخانه یا کارگاه مراجعه و از محصولات آن، فرایند تولید، بسته بندی و… گزارشی تهیه می کردند. آنها سپس نظر خود را در گزارش ذکر کرده و آن را برای مردم منتشر می کردند. به این کار رپورتاژ گفته می شد که به صورت رایگان انجام می گرفت. این عمل باعث می شد تا مشتریان با برندهای مختلف و محصولاتشان آشنا شوند و همچنین فرایند تولید محصول را بشناسند.
امروزه برای خرید رپورتاژ آگهی می توان به سایت های ارائه دهنده آن مراجعه کرد. برای دریافت رپورتاژ آگهی رایگان چند روش وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که اینها رپورتاژ واقعی محسوب نمی شوند.‌ اولین روش، انتشار پست مهمان است. در این روش یک نویسنده محتوای سایت دیگری را می نویسد.
در این روش وب سایت منتشر کننده با استفاده از مقاله های سئو شده ای که از نویسنده دریافت می کند می تواند ترافیک خود را زیاد کند. بنابراین پست مهمان روشی شبیه به رپورتاژ آگهی است. در مورد نگارش و انتشار پست مهمان نکته ای که وجود دارد این است که وب سایت باید در حوزه مشابه با شما فعالیت کند. زیرا لازم است که کلمات کلیدی مقاله با موضوع آن مشابهت داشته باشند. برای انجام این کار کافی است از وب سایت بخواهید که باهم تبادل پستی داشته باشید.

انتشار رپورتاژ آگهی بصورت رایگان

انتشار رپورتاژ آگهی بصورت رایگان

دومین روش انجام رپورتاژ آگهی به صرفه انتشار رپورتاژ در ویرگول است. ویرگول یک شبکه اجتماعی برای انتشار متون فارسی است. این برنامه به تازگی محبوبیت زیادی کسب کرده و حساب های زیادی در آن ساخته شده است. کاربران این شبکه اجتماعی به طور روزانه مطالب زیادی در آن به اشتراک می گذارند که بسیاری از آنها در جست و جوی گوگل به عنوان اولین نتایج نمایان می شوند.
انتشار رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک در این برنامه نیز امکان پذیر است. ساختن وبلاگ هم از دیگر راه های تولید رپورتاژ است. بلاگفا از گذشته تا کنون بهترین ابزار برای ساختن وبلاگ بوده است. با ساخت وبلاگ شخصی قادر خواهید بود که محتوای مورد نظرتان را در آن به اشتراک بگذارید.
از جمله رپورتاژ آگهی. سایت اخبار رسمی وب سایت دیگری است که رپورتاژ آگهی شما را به طور رایگان منتشر می کند. البته لینک های آنها تاثیری در سئو ندارند. سایت مدیوم سایت دیگری برای نوشتن و به اشتراک گذاشتن محتوا است. با این فرق که زبان آن انگلیسی است و برای مقاله های فارسی کاربرد ندارد. به عبارت دیگر می توان گفت که این سایت همانند نسخه انگلیسی اپلیکیشن ویرگول است.

رپورتاژ آگهی: روشی که با حوصله مخاطب امروز سازگار است و شما را به سود می رساند

رپورتاژ آگهی: روشی که با حوصله مخاطب امروز سازگار است و شما را به سود می رساند

با گذشت زمان و افزایش تعداد کارخانجات، روش انجام رپورتاژ نیز تغییر نموده است. برندها امروزه خودشان باید به فکر معرفی، تبلیغ و پروموت خود باشند. لذا روش های متعدد تبلیغات در بستر رسانه ها و فضای مجازی پدید آمدند. ولی تردید تبلیغات در پلتفرم های مختلف در طی زمان باعث خسته شدن مخاطبان از آنها شده است. مردم دیگر علاقه ای به تبلیغات ندارند و بیشتر مواقع آنها را رد می کنند.
با این حال چیزی که مشتریان همچنان به دنبال آن هستند، دریافت اطلاعات مورد نیاز و استفاده از تجربیات و پیشنهادات دیگران است. رپورتاژ آگهی هر دوی اینها را همزمان به مخاطب ارائه می دهد و به این خاطر است که این روش بیشتر برای جذب مشتری نتیجه می دهد.
با این همه در صورتی که هدف شما از منتشر کردن رپورتاژ آگهی دریافت بک لینک، شناخته شدن برند و رتبه گوگل باشد، رپورتاژ آگهی رایگان بهتری گزینه برایتان نخواهد بود. بک لینک تنها زمانی معتبر خواهد بود و به سئوی سایت کمک خواهد کرد که سایت منتشر کننده آن نزد گوگل معتبر باشد و مخاطبان زیادی نیز داشته باشد.
در واقع سایت یا رسانه ایده آل برای قراردهی رپورتاژ آنلاین باید موضوع مشابهی با محتوای شما داشته باشد، مخاطبان یکسانی با شما داشته باشند، رتبه خوبی داشته باشد، اعتبار سئو داشته باشد، دارای لینک فالو باشند، رپورتاژتان را تا همیشه نگه دارد و آن را حذف نکند و رپورتاژتان را در صفحات مهم و اصلی سایت قرار دهد.
بازدید از رپورتاژ آگهی رایگان بسیار کم است و اگر انرژی بگذارید و متنی عالی برای آن بنویسید تلاشتان بی نتیجه خواهد بود. اما اگر بخواهید مبلغ کمتری برای رپورتاژ آگهی خرج کنید روش هایی پیشنهاد می شود. اگر متن رپورتاژ را خودتان بنویسید دیگر نیاز نخواهید داشت که بابت نوشته شدن آن پولی پرداخت کنید. خرید یک پکیج رپورتاژی به جای یک بسته رپورتاژ باعث دریافت تخفیف بیشتر می شود.

جمع بندی

جمع بندی

در این مقاله دو نوع رپورتاژ را به شما معرفی کردیم. مزایای هرکدام را تعریف کرده و تفاوت هایشان را نیز توضیح دادیم. اگر قصد تبلیغ برند خود را دارید پیشنهاد ما این است که از کارشناسان یک رپرتاژ کمک بگیرید.