یک رپورتاژ رایگان با ثبت نام در یک رپورتاژ هدیه بگیرید!

دریافت رپورتاژ رایگان
رپورتاژ پزشکی و سلامت؛ خرید رپورتاژ بهترین سایت های پزشکی

همانطور که می دانید رپورتاژ به شما کمک می کند که به خوبی به معرفی خود به دیگران بپردازید و در عین انتقال محتوایی علمی، تجاری، عمومی و ... ، به گونه ای جذاب، مخاطب را مشتاق برای خواندن آن کنید.

اما این همه ماجرا نیست!

پس از تولید بهترین محتوا رپورتاژ، اکنون وقت دیده شدن است، شما با انتخاب بهترین سایت ها و پلتفرم هایی که می توانند حجم زیادی از مخاطب هدف شما را به سمتتان سوق دهند، خواهید توانست رتبه سایت خود را در گوگل ارتقا دهید.

لیست سایت های پربازدید انتشار رپورتاژ پزشکی

لیست سایت های پربازدید انتشار رپورتاژ پزشکی

در حال حاضر سایت های مختلفی برای رپورتاژ محتواهای پزشکی در ایران در حال فعالیت می باشند که می توانیم آن ها را از بهترین سایت های رپورتاژ پزشکی به حساب بیاوریم، چند مورد از آن ها به صورت زیر هستند:

  • یک رپرتاژ
  • نبض ما 
  • الو دکتر 
  • دکتر سلام
  • راستینه
  • روز با تو 
  • شفا آنلاین 
  • و ....

سایت هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم از جمله سایت هایی هستند که با انتشار محتواهای پزشکی سعی بر این داشته اند که رتبه خود را در گوگل ارتقا دهند و به واسطه این موضوع، فضایی مناسب برای معرفی پزشکان، روانشناسان و ... باشند.

این سایت ها دارای مقاله های مختلفی هستند که تا حد زیادی مباحث پزشکی، درمانی، دارویی و موارد مشابه را پوشش می دهند و قواعد سئو به خوبی بر روی آن ها پیاده شده است، از این رو روند این سایت ها تا حدی بهینه سازی شده است که به خوبی رشد کرده اند و آنان پس از جستجو کاربر درباره مطالب پزشکی، جز پیشنهادات اولیه گوگل هستند، از این رو هر سایت دیگری که نیز دارای این ویژگی باشد، می تواند در این لیست قرار گیرد.

دلگرم و نمناک و ... نیز از جمله سایت هایی هستند که در زمینه های بسیاری از جمله پزشکی، مقاله های زیادی را منتشر می کنند اما تمرکز آنان صرفا بر روی محتواهای پزشکی نیست، اما به دلیل رنکینگ عالی که دارند می تواند در وهله دوم گزینه خوبی برای رپورتاژ باشند.

رپورتاژ آگهی در این سایت ها مزیت های بسیار زیادی دارد، از مهم ترین مزیت ها این بوده که کاربران این سایت ها اغلب مخاطبین هدف شما هستند و به دنبال مقاصدی هستند که شما نیز به دنبال آن ها می باشید، از این رو می توانید به راحتی بازدهی خوبی از آن ها بگیرید.

البته هر سایت پربازدید پزشکی مورد اعتماد نبوده و باید دقت کنید که سایتی را برای رپورتاژ انتخاب کنید که از پیشینه خوبی نیز برخوردار باشد تا نتیجه عکس نگیرید.

 یک رپورتاژ محتوای رپورتاژ شما را در معتبرترین رسانه ها منتشر می کند

یک رپورتاژ محتوای رپورتاژ شما را در معتبرترین رسانه ها منتشر می کند

شما برای تولید محتوا یا هزینه ای متقبل می شوید و یا با صرف زمان، اقدام به تولید محتوا در زمینه مسائل مربوط به حوزه کاری خود می کنید.

اما اگر به خوبی نتوانید این محتوا را رپورتاژ کنید، زحمات شما هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، از طرفی مبحث سئو نیز در یک رپورتاژ خوب بسیار کلیدی است، اگر شما نتوانید محتوایی تولید کنید که قواعد سئو به خوبی در آن رعایت شده باشد، از این رو نخواهید توانست خود را آنطور که سزاوار آن هستید به گوگل معرفی کنید، همانطور که می دانید الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده هستند، از این رو متخصصان یک رپرتاژ در این زمینه حضور دارند که به خوبی به مسائل سئو واقف بوده و می توانند شما را یاری کنند.

پس وقت آن است که کار را به کاردان بسپارید و از فردی که به خوبی به فضاهای رپورتاژ محتوا آگاه است یاری بجویید.

افراد کاردان در یک رپرپاژ باید به چه موضوعاتی واقفند؟

افراد کاردان در یک رپرپاژ باید به چه موضوعاتی واقفند؟

وی آشنایی کامل با معتبرترین رسانه ها داشته و محتوای شما را در جای درست منتشر می کند؛

  • با الگوریتم های گوگل آشنا است؛
  • مسلط بر مبحث سئو و ارتقا برند است؛
  • و ... 

شما در این فضای رقابتی برای ارتقا برند و کسب و کار خود، نیاز به افراد متخصص دارید که به خوبی به فضای مجازی آشنا باشند و به جای صرف زمان بیهوده و اتلاف وقت، در کمترین زمان بازخورد خوبی را به شما تحویل دهند. این کار مستلزم به داشتن دانش و تجربه بوده و باید از افرادی یاری جست که با قواعد کار آشنا هستند و به خوبی می توانند در این بازی برنده شوند. پس همین حالا دست به کار شوید و با یک رپرتاژ تماس بگیرید.